Tu jesteś:

Galeria Jurajska z kolejnym najemcą

Oferta restauracji i kawiarni zaczyna pełnić coraz większą rolę w galeriach, nie tylko w świetle ustawy o zakazie handlu. Rozwój strefy food court podyktowane jest oczekiwaniem konsumenta i rynku. Tak też jest w Galerii Jurajskiej, która po raz kolejny poszerza swoją ofertę restauracyjną. 

Do 2025 roku aż 20 proc. oferty galerii handlowych będą stanowić restauracje i kawiarnie – prognozuje JLL. Nic więc dziwnego, że centra handlowe w całej Europie kładą coraz większy nacisk zarówno na rozwój stref food court, jak również samej oferty gastronomicznej. Już dziś jej udział wynosi od 10 proc. do 15 proc. w tenant-mixie.

Powód? Tego oczekuje dzisiejszy klient. Ten nastawiony jest zarówno na dobrą ofertę handlową, nowe technologie, ale także na atrakcje, które zagospodarują mu wolny czas. Za zmianą oczekiwań stoi przede wszystkim zmiana pokoleniowa, związana głównie z rosnącą aktywnością na rynku konsumentów z pokolenia millenialsów oraz mającego coraz więcej do powiedzenia pokolenia Z.

Galeria Jurajska dostrzega w tych zmianach potencjał dla siebie i inwestuje zarówno w nową przestrzeń, jak i w bardziej urozmaiconą ofertę. W 2016 roku centrum handlowe w pełni zmodernizowało swoją strefę gastronomiczną, rozwijając ją m.in. o przestrzeń wypoczynkową i część pomyślaną o dzieciach.

Galeria prowadzi także prace komercjalizacyjne, mające na celu rozwój zastanej już oferty. Na początku października do grona 14 najemców z sektora gastronomicznego, dołączył już 15 - naleśnikarnia CrepStroy.  Teraz centrum handlowe informuje o kolejnych dwóch restauracjach, których otwarcie zaplanowane jest na wiosnę tego roku. Do grona najemców dołączy Strefa Sushi z kuchnią japońską oraz Mihiderka z kuchnią roślinną.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×