Tu jesteś:

Galeria Bursztynowa skusiła kolejne sieci

Galeria Bursztynowa

Marki modowe należące do LPP – Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp, a także sieć RTV Euro AGD oraz Martes Sport to kolejne sklepy, które znajdą się w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce.

Łączna powierzchnia najmu nowych umów to 3 865 mkw., co zwiększa stopień wynajmu obiektu do 85 proc. Galeria Bursztynowa powstaje przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki (ok. 54 tys. mieszkańców). Powierzchnia użytkowa obiektu wyniesie ok. 32 tys. mkw., a 27 tys. mkw. stanowić będzie powierzchnia handlowa pod wynajem, na którą składało się będzie około 60 lokali. Na terenie centrum przewidziano parking na ponad 850 miejsc. Otwarcie galerii planowane jest na wiosnę 2014 r.

Pozostali kluczowi najemcy Galerii Bursztynowej to hipermarket Tesco (ok. 8 000 mkw.), firma obuwnicza CCC (ponad 600 mkw.) oraz drogeria Rossmann (418 mkw.). W obiekcie znajdą się również salony operatora telekomunikacyjnego Orange oraz firmy Kolporter, a także sieciowe kawiarnie, apteka oraz pralnia. Obok galerii oddzielny budynek zajmie, wchodzący w skład inwestycji, market budowlany OBI (ok. 8 000 mkw.).

Dział powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield odpowiada na wyłączność za komercjalizację obiektu. Pełnobranżową dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub wraz z zespołem z działu Zarządzania Projektami firmy Cushman & Wakefield. Właścicielem obiektu jest spółka Narev Inwestycje.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×