Tu jesteś:

Fabiana Filippi otwiera pierwszy salon w Polsce w Ethosie

Jedna z najsłynniejszych włoskich marek, specjalizujących się w ekskluzywnej modzie damskiej – Fabiana Filippi – już w trzecim kwartale tego roku otworzy swój pierwszy butik w Polsce. Na siedzibę swojego flagship-store firma wybrała budynek Ethos zlokalizowany w Warszawie przy placu Trzech Krzyży. To miejsce ulokowane w samym sercu stolicy Polska wyróżnia się ogromnym potencjałem rozwoju dla firm z sektora premium. Fabiana Filippi uzupełni istniejącą ofertę na Placu Trzech Krzyży i w okolicy takich marek jak Ermengildo Zegna, Louis Vitton, Gucci, Tod’s czy Loro Piana.

Fabiana Filippi od ponad 30 lat urzeka kolejne pokolenia kobiet na całym świecie. Marka dostępna jest w 36 krajach w ponad 1100 sklepach multibrandowych i domach handlowych na całym świecie m.in. w najsłynniejszym luksusowym domu towarowym Harrods, a także w 50 własnych butikach w najważniejszych stolicach mody, np. w Mediolanie, Paryżu, Londynie, Tokio i Seulu.

Produkty firmy założonej w 1985 r. w Umbrii charakteryzują: ponadczasowe wzornictwo, szlachetne tkaniny i wysoka jakość wykonania. Od trzeciego kwartału tego roku produkty Fabiana Filippi będzie można nabyć po raz pierwszy w Polsce w butiku monobrandowym – właśnie w Ethosie na Placu Trzech Krzyży w Warszawie.

Długo szukaliśmy wyjątkowego miejsca na nasz własny salon w Polsce. Uznaliśmy, że Ethos najlepiej spełnia wymagające kryteria, które pozwolą na rozwój naszego brandu. Plac Trzech Krzyży – jedyny wielkomiejski plac stolicy, jest najlepszą lokalizacją w kraju: położony w sąsiedztwie innych modowych luksusowych marek, ale również Giełdy, Parlamentu czy placówek dyplomatycznych. Budynek Ethos zapewnia naszej marce niespotykaną widoczność, nie tylko ze względu na centralną lokalizację w sercu Traktu Królewskiego, ale również dzięki imponującym 8-metrowej wysokości szklanym witrynom. Cieszymy się, że nasz lokalny partner – Davide Lifestyle, pomoże nam rozwijać się na polskim rynku – powiedział Mario Filippi Coccetta, przedstawiciel Fabiana Filippi.

Modową ofertę Ethosa uzupełni salon Davide Lisfestyle, który otworzy tu butik typu shop in shop z prestiżowymi włoskimi markami takimi jak Loro Piana, Jacob Cohen, Kiton, Santoni czy Brunello Cuccinelli.

Ekskluzywne marki chętnie patrzą na Warszawę jako atrakcyjny rynek dla swoich marek i otwierają kolejne butiki na Placu Trzech Krzyży. Ta najlepsza lokalizacja dla prestiżowych firm zapewnia możliwości wzrostu, dzięki wykorzystaniu potencjału miejsca i stale rozwijającego się high-streetu. Obecnie oraz w ciągu następnych kilku lat na placu Trzech Krzyży i w bezpośrednich okolicach powstało i powstaje ponad 10 000 mkw. dla sektora premium i z wyższej półki, z czego aż połowa w Ethosie – zaznaczył Maciej Zajdel, Członek Zarządu  Kulczyk Silverstein Properties .

Plac Trzech Krzyży położony jest w centrum tętniącego życiem warszawskiego Traktu Królewskiego. Sąsiaduje z wysokiej klasy budynkami apartamentowymi, Giełdą Papierów Wartościowych i jest zlokalizowany blisko Sejmu i Senatu, międzynarodowych showroomów, hoteli, restauracji i ambasad. W Ethosie właśnie otworzył się prestiżowy lokal Atelier Amaro – pierwsza w Polsce restauracja nagrodzona gwiazdką Michelin. Plac Trzech Krzyży staje się najważniejszym miejscem w kraju dla rozwoju marek premium i luksusowych.

Prestiżowe marki coraz chętniej inwestują w Polsce, wykorzystując dobre perspektywy wzrostu. W Polsce od wielu lat przybywa bogatych i zamożnych Polaków. Jak wynika z najnowszego raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych”, w 2021 r. ich liczba wyniesie 1,6 mln osób, a ich łączny dochód wyniesie 381,1 mld zł (około 89 mld euro). Wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce w 2018 r. wyniosła 24 mld zł (około 5,6 mld euro) i wzrosła o 15 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. W 2018 r. średnia siła nabywcza mieszkańca Warszawy wyniosła 12 472 euro. Na decyzje zakupowe pozytywnie wpływa też rozwój turystyki. Według Warszawskiej Organizacji Turystycznej w 2017 r. Warszawę odwiedziło aż ponad 25 mln turystów (24 proc. więcej niż rok wcześniej), a dla ponad 15 proc. z nich zakupy były głównym celem wizyty.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×