Tu jesteś:

Empik rozwija sieć salonów w Vendo Parkach Trei

Sieć Empik wynajęła 147 mkw. w Vendo Parku w Pułtusku, którego otwarcie zaplanowane jest na 22 sierpnia 2019 r. Kolejny salon o powierzchni 155 mkw. powstanie w Vendo Parku w Jaworze. Trei zapowiada budowę obiektu jeszcze w tym roku. Tym samym oferta Empiku, obejmująca między innymi książki, płyty, filmy, prasę, artykuły papiernicze i bilety, dotrze do kolejnych mniejszych miast.

Empik, podobnie jak Trei bardzo dobrze ocenił potencjał Pułtuska i Jawora. Rozwijając portfel parków handlowych, koncentrujemy się w szczególności na mniejszych miejscowościach, gdzie wciąż widzimy olbrzymi potencjał do wzbogacenia oferty handlowej. Zależy nam, aby Vendo Parki reprezentowały szeroki wachlarz najemców i pozwalały zaspokoić zróżnicowane potrzeby zakupowe mieszkańców. Empik z kolei intensywnie rozwija swoją sieć i sukcesywnie zwiększa liczbę sklepów. Wspólnie mamy szansę zmieniać krajobraz handlowy mniejszych miast i zagwarantować ich mieszkańcom dostęp do nowej kategorii produktów - mówi Olga Czyblis, Senior Lease Manager w Trei Real Estate Poland.

Strategia Empiku na najbliższe cztery lata zakłada rozbudowę sieci do 370 salonów sprzedaży w Polsce, w tym około 60 sklepów planowane jest właśnie w nowym, pomniejszonym formacie.

W 2018 r. zadebiutowaliśmy z zupełnie nowym formatem salonów dedykowanym miejscowościom do 25 tys. mieszkańców. To sklepy o powierzchni od 120 mkw. do 150 mkw. – dla porównania typowy salon ma powierzchnię minimum 200 mkw. Wystrój nie różni się od standardowego formatu,  a asortyment na poziomie kategorii odzwierciedla ofertę większych salonów. Klienci odnajdą tu wszystkie topowe pozycje i nowości, dzięki czemu będą na bieżąco z trendami. Oferta naszych salonów ułatwia klientom rozwój swoich zainteresowań oraz zapewnia wiele możliwości spędzania wolnego czasu - powiedział Cezary Kupiec, Dyrektor Operacyjny Empik.

Coraz więcej marek z różnych branż (na przykład tekstylnej – Sinsay czy Smyk) dywersyfikuje swoją politykę lokalową i przekierowuje działalność z dużych, śródmiejskich galerii w kierunku parków handlowych, co jest związane ze zmianami, które aktualnie dzieją się na rynku nieruchomości handlowych.

Śmiało można powiedzieć, że w sektorze dużych centów handlowych zlokalizowanych w wielkich aglomeracjach zrobiło się już tłocznie. Stąd też naturalnym krokiem podejmowanym przez deweloperów i najemców jest poszukiwanie  nowych możliwości rozwoju, a te niosą za sobą niedostrzegane dotąd formaty, takie jak parki i ulice handlowe - komentuje Jacek Wesołowski, Dyrektor Zarządzający w Trei Real Estate Poland.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×