Tu jesteś:

Dwie nowe marki w Galerii Północnej

Do grona najemców Galerii Północnej dołączyły dwie nowe marki. Debiutująca na warszawskim rynku Tescoma, oferująca akcesoria do kuchni i jadalni oraz brytyjska sieć Dealz, ze swoim pierwszym salonem na północy miasta, wzbogacająca ofertę galerii o markowe produkty spożywcze, kosmetyczne i gospodarstwa domowego. Otwarcie sklepów odbyło się w ostatni weekend marca.

Dwa nowe sklepy w  Galerii Północnej – Dealz oraz Tescoma zajęły odpowiednio powierzchnię 500 mkw oraz 92 mkw.

Dostosowując się do potrzeb klientów systematycznie poszerzamy ofertę handlową naszej galerii. Nowi najemcy, jak Dealz czy Tescoma wzbogacają ofertę Galerii Północnej o markowe produkty spożywcze, drogeryjne oraz artykuły dla dzieci i gospodarstwa domowego. Wierzymy, że wszechstronny i atrakcyjny tenant mix jest jednym z gwarantów popularności obiektu i wysokiej odwiedzalności – powiedziała Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager Galerii Północnej.

Sklep czeskiej marki Tescoma znajduje się na parterze obok sklepów New Yorker i Żabka. Jest to pierwszy salon marki w Warszawie i jedyny w Polsce z wnętrzem zaprojektowanym według nowego konceptu marki. W ofercie sklepu dostępne są wysokiej jakości produkty do gotowania, pieczenia, serwowania oraz akcesoria ułatwiające obróbkę produktów spożywczych i przygotowanie potraw.

Nowy sklep brytyjskiej sieci Dealz jest pierwszym punktem sprzedaży w północnej części Warszawy. Salon zlokalizowany jest na pierwszym piętrze Galerii Północnej, pomiędzy salonami Carry i Hamley’s. Na powierzchni 500 mkw znajduje się szeroki wybór artykułów drogeryjnych, papierniczych, spożywczych, produktów do dekoracji i wyposażenia wnętrz, zabawek oraz asortyment dla zwierząt.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×