
Galeria Malta w Poznaniu
Ponad 7-procentowy wzrost sprzedaży, ciągle rosnąca odwiedzalność i nowe sklepy, w tym ciągle powiększające się portfolio marek premium, to najważniejsze karty w kalendarzu Galerii Malta w 2015 roku.
Portfolio poznańskiego centrum wzbogaciły w zeszłym roku kolejne brandy. Salon otworzyła marka Lacoste oferująca odzież sportową. We wrześniu dołączył GANT z ofertą dla miłośników tradycyjnego stylu. Na pięć lat Galeria Malta związała się ze szwedzką marką Marc O’Polo, która wykorzystuje w produkcji naturalne materiały. Centrum podpisało także umowę z marką Henri Lloyd oferującą odzież żeglarską i sportową. Na poziomie „0” został otwarty sklep Cortland Apple Premium Reseller ze sprzętem elektronicznym. Z kolei na smakoszy i koneserów włoskiej kuchni czeka zlokalizowana na 695 mkw. pizzeria Forni Rossi.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.