Tu jesteś:

Corneliani postawił na Ethos

Corneliani, ekskluzywna marka słynąca z mody męskiej, ogłosiła otwarcie pierwszego salonu w Polsce. Już w III kwartale tego roku cenione na całym świecie produkty będzie można nabyć w Ethosie, projekcie należącym do Kulczyk Silverstein Properties. Warszawski Plac Trzech Krzyży dołącza do grona luksusowego high-streetu w sercu stolicy. W styczniu w Ethosie został otwarty lokal Atelier Amaro – pierwsza restauracja w Polsce z gwiazdką Michelin, a jesienią swoją premierę będą miały salony Fabiany Filippi i Davide Lifestyle.

Corneliani od ponad 70 lat znajduje się w ścisłej europejskiej czołówce firm specjalizujących się w ekskluzywnej modzie męskiej. Marka dostępna jest w 70 krajach na całym świecie w 700 sklepach multibrandowych i w 90 własnych butikach m.in. na głównych ulicach handlowych w Europie, takich jak Via Montenapoleone w Mediolanie czy New Bond Street w Londynie.  Siłą Corneliani jest respekt do włoskiej kultury eleganckiego ubioru. Każdy kolejny element garderoby, opuszczający pracownię jest dziełem sztuki – łączy tradycyjne rzemieślnictwo z odrobiną nowoczesności, tworząc wyjątkowe kreacje, a materiały nabywane są jedynie od największych specjalistów na świecie. Najwyższa linia Corneliani stawiana jest na równi z markami Ermenegildo Zegna Couture czy Canali. 

Produkty Corneliani będzie można nabyć po raz pierwszy w Polsce w butiku monobrandowym – właśnie w Ethosie na Placu Trzech Krzyży w Warszawie.

Cieszymy, że rozwijamy polski rynek dóbr luksusowych, wprowadzając w Ethosie nowe marki luksusowe i premium. Ekskluzywne firmy coraz chętniej wykorzystują potencjał samego Placu Trzech Krzyży oraz jego okolic, w tym ulicy Mokotowskiej, który to rejon staje się wiodącym miejscem w Warszawie spełniającym najważniejsze kryteria ekspansji prestiżowych marek. Obecnie budynek mamy wynajęty w 95%, a Corneliani to kolejna marka luksusowa, która zdecydowała się w ostatnim czasie otworzyć w Ethosie sklep monobrandowy we współpracy z Davide Lifestyle. Jesień i zima 2019 w luksusowej modzie będą należały do Ethosa – dodał Maciej Zajdel, Członek Zarządu Kulczyk Silverstein Properties.

w III kwartale tego roku, do najemców Ethosa, oprócz Corneliani, dołączą: Fabiana Filippi, jedna z najsłynniejszych włoskich marek specjalizujących się w modzie damskiej, a także salon Davide Lifestyle, który otworzy tu butik typu shop in shopz prestiżowymi włoskimi markami takimi jak Loro Piana, Jacob Cohen, Kiton, Santoni czy Brunello Cuccinelli. Ponadto na Placu Trzech Krzyży i w okolicy można nabyć produkty takich marek jak Ermengildo Zegna, Louis Vitton, Gucci, Tod’s czy Loro Piana.

Plac Trzech Krzyży położony jest w centrum tętniącego życiem warszawskiego Traktu Królewskiego. Sąsiaduje z wysokiej klasy budynkami apartamentowymi, Giełdą Papierów Wartościowych, stale zmieniającą się ulicą Mokotowską.  Ethos zlokalizowany blisko Sejmu i Senatu, międzynarodowych showroomów, hoteli, restauracji i ambasad. W Ethosie właśnie otworzył się prestiżowy lokal Atelier Amaro – pierwsza w Polsce restauracja nagrodzona gwiazdką Michelin.

Budynek Ethos, po rozbudowie, rewitalizacji i dostosowaniu projektu do standardów klasy A+ i certyfikacji BREEAM „Excellent”, oferuje łącznie 17 000 mkw. powierzchni biurowej i handlowej. Inwestorem Ethosa jest Kulczyk Silvestein Properties.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×