Tu jesteś:

Colliers International wprowadza do Polski nową markę modową

NISSA, jedna z rumuńskich marek modowych, wejdzie na polski rynek latem tego roku. Jej pierwszy sklep o powierzchni 86 mkw. zostanie otwarty w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Colliers International reprezentował NISSA w negocjacjach umowy najmu.

NISSA oferuje wachlarz produktów dla kobiet w przystępnej cenie, w tym eleganckie ubrania, torebki, buty i akcesoria.

Pierwsza kolekcja marki modowej NISSA została zaprezentowana w 2002 r. Odtąd firma rozwija się i obecnie posiada 16 sklepów w Rumunii. Ponadto NISSA zwiększyła swoją obecność na światowych rynkach poprzez sieć dystrybutorów i agentów w wielu krajach Europy, a także na Bliskim Wschodzie. NISSA zyskuje również na popularności wśród internetowych klientów – od trzech lat  zwiększa sprzedaż online o ponad 50 proc. rocznie.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×