Tu jesteś:

Bonarka rozwija segment odzieży dziecięcej

Coccodrillo – polski producent odzieży dla najmłodszych – otworzył salon firmowy w Bonarka City Center. Sklep o powierzchni ponad 50 mkw. dołączył tym samym do sieci 244 lokali Coccodrillo na terenie całej Polski.

Od stycznia 2017, do grona polskich odzieżowych marek dziecięcych obecnych w centrum dołączyło Coccodrillo. Firma zajmuje się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją odzieży przeznaczonej dla niemowląt i dzieci do lat 14. Firma powstała w 2002 roku i jest jedną z dynamiczniej rozwijających się marek odzieżowych w Polsce. Obecnie sieć jej salonów w kraju liczy 244 placówki. W ofercie Coccodrillo znaleźć można pełen asortyment ubrań, bielizny i odzieży wierzchniej, a także obuwie, akcesoria i dodatki.

Marki modowe stanowią trzon oferty handlowej Bonarka City Center, a odzież dziecięca zyskuje w tej kategorii coraz większy udział. Co ciekawe, trzy największe lokale z tej kategorii zajmują w Bonarka City Center marki polskie. Centrum może poszczycić się jednym z największych sklepów SMYK Megastore w całym kraju oraz salonami Wójcik/Ceremony i Reporter Young.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×