Tu jesteś:

Bogatsza oferta modowa łódzkiej Sukcesji

O trzy znane marki odzieżowe - Monnari, Femestage Eva Minge oraz Essenza di Stile - wzbogaca ofertę Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi. 

Monnari i Femestage Eva Minge zajmą wspólny lokal o powierzchni 517 mkw. na poziomie 0, w pobliżu kawiarni Starbucks. Salon przyjmie pierwsze klientki w najbliższy piątek, 16 listopada. W ofercie znajdzie się szeroki asortyment odzieży i dodatków z kolekcji Monnari, Femestage Eva Minge, a także Pabii.

Na tej samej kondygnacji pojawi się sklep Essenza di Stile, który zostanie otwarty jeszcze w tym miesiącu. Będzie pierwszym salonem pod tym szyldem w Łodzi. Na powierzchni 132 mkw. zaoferuje ­- oprócz odzieży – również torby i obuwie. Marka stawia na połączenie elegancji i stylu casual.

To kolejni w ostatnim czasie nowi najemcy Sukcesji. Niedawno dołączyły tu m.in. popularne marki, które wybrały Sukcesję na miejsce swojego debiutu w łódzkich centrach handlowych, jak DlaSpania czy KFD. Sukcesja poszerzyła też ofertę usługową i gastronomiczną. Wkrótce kolejne otwarcia.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×