Tu jesteś:

Apsys Polska stawia na ciekawe marki i oryginalne koncepty retailowe

Wśród blisko 300 nowych umów najmu zawartych przez Apsys w 2019 roku na szczególną uwagę zasługują nowe marki z dominujących na rynku segmentów fashion oraz gastronomii i rozrywki.

Apsys od zawsze aktywnie i skutecznie reaguje na trendy rynku, a obiekty zarządzane przez organizację dynamicznie dostosowują się do preferencji i oczekiwań konsumentów. Zmiany układu najemców w 2019 roku były przede wszystkim nastawione na realizację potrzeb różnych grup społecznych i pokoleniowych oraz zmieniające się preferencje i zwyczaje konsumentów. Konsekwencja w dążeniu do dostarczania klientom wrażeń i budowania z nimi relacji jest wyraźnie dostrzegalna w doborze marek, które w minionym roku dołączyły do portfolio obiektów zarządzanych przez Apsys Polska.

Moda dla indywidualistów

Na uwagę zasługuje z pewnością nowa oferta modowa w Posnanii z pierwszym w Polsce salonem marki BRooQ. To odpowiedź na kolejną zmianę pokoleniową na rynku konsumenckim i ukłon w stronę stanowiącej obecnie ponad 30% globalnej populacji generacji Z[1], która z roku na rok będzie stanowić coraz istotniejszą siłę nabywczą. Ekskluzywny wybór streeatwearowego asortymentu w butikowym koncepcie marki uzupełniły debiutujące w Posnanii salony Quicksilver, Run Colors, Happy Socks czy hiszpańskiej marki z modą dziecięcą - Mayoral.

Do młodzieżowego konsumenta z pewnością trafi także oferta marki Monki odważnie łączącej skandynawski charakter ze stylem azjatyckiej ulicy, która otworzyła swój concept store w Galerii Katowickiej. W Katowickiej nie zabraknie również nowej oferty dla zwolenników klasyki w nowoczesnym wydaniu. Marki Sugarfree, Picky Pica, Niplex, Muscat, czy Niumi to atrakcyjna alternatywa dla klientów, którzy wyrażenia swojego stylu szukają poza dużymi sieciowymi brandami.

Luksusowa oferta marki Twinset w łódzkiej Manufakturze, czy otwarty w warszawskim Klifie concept store Good Mood Butique stawiający na ekskluzywną, produkowaną wyłącznie z naturalnych tkanin odzież, uzupełniają ofertę modową tych obiektów i odpowiadają na potrzeby stale rosnącej liczby osób zamożnych (w 2018 r. liczba zamożnych Polaków wyniosła ponad 1,4 miliona, w 2019 szacowano wzrost tej grupy do ponad 1,5 miliona i nawet 2 milionów w 2022 roku[2]) oraz popyt na unikalną ofertę z segmentu premium.

Odpowiedź na trendy

Symbioza oferty handlowej i usługowej oraz tej obejmującej segment gastronomii, rozrywki, strefy pracy czy relaksu, jest ważnym elementem strategii zarządczej i leasingowej Apsys Polska. To ona sprawia, że centra handlowe stają się częścią stylu życia mieszkańców miast i regionów. W 2019 roku do autorskiego foodcourtu Posnanii dołączył lokal serwujący ulubione danie 96% Polaków[3]- Pizza Hut Express i restauracja włoska La Trattoria, a strefa rozrywki została wzbogacona o salę zabaw Fikołki, łączącą rozrywkę z ogólnorozwojowymi i edukacyjnymi warsztatami dla dzieci. Trend na bycie fit w wydaniu Apsys to m.in. lokal sieci Orange Theory Fitness w warszawskim Klifie i „Wisienka na torcie” – pracownia tortów artystycznych opartych wyłącznie na naturalnych składnikach, która skradła podniebienia klientów Galerii Katowickiej.

Na koniec 2019 roku Apsys Polska posiadała w zarządzaniu łącznie 2386  umów najmu na powierzchnię ponad miliona  mkw. 2020 rok dział najmu Apsys Polska otworzył w równie dobrym stylu, finalizując umowę z międzynarodową marką Primark, która na swój drugi sklep w Polsce wybrała Galerię Posnania, której właścicielem jest Grupa Apsys.

Miniony rok był dla nas bardzo pracowity, ale jesteśmy dumni z osiągniętych efektów. Każda z marek, które w 2019 roku wprowadziliśmy do centrów handlowych, jest odpowiedzią na trendy rynkowe i oczekiwania  konsumentów. Z przyjemnością obserwujemy, jak ich wprowadzenie bezpośrednio przekłada się na wzrost odwiedzalności, a tym samym wzmacnia pozycję obiektów i zwiększa  przychody ich Właścicieli. Jestem przekonany, że umowa z marką Primark to strzał w dziesiątkę, a jednocześnie świetna motywacja do kolejnych działań w 2020 roku – podsumowuje Marek Błędowski, wiceprezes zarządu, dyrektor handlowy Apsys Polska.

 

[1]dane Instytutu Badań Pollster

[2] KPMG, Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Luksus przez pokolenia. 12.12. 201

[3] OC&C „Pokolenie bez granic. Zrozumieć pokolenie Z”

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×