Tu jesteś:

Polacy coraz częściej odwiedzają jubilera - Apart z drugim sklepem w Galerii Jurajskiej

W Galerii Jurajskiej powstał drugi salon Apart o powierzchni 95 mkw. Łącznie Apart w Jurajskiej wynajmuje już 212,56 mkw. Pierwszy salon Apart działa od 2009 r.

Dzięki nowemu punktowi na mapie, oferta jubilerska Galerii Jurajskiej urasta aż do 9 salonów. W tej obok Apartu znaleźć można sklepy W.Kruk, Jubitom, Yes, Pandora, A&A Dom Jubilerski, Skorpion czy Kalota. Cała oferta biżuterii i dodatków, łącznie z jubilerami, liczy sobie już 15 salonów. Wypełniają ją też sklepy takich marek jak Tous, Ania Kruk, Time Trend, Swiss, Bijou Brigitte czy D’Oro.

– Sklepy z biżuterią czy z zegarkami należą do najchętniej odwiedzanych w Galerii Jurajskie. Przyciągają one zarówno mieszkańców Częstochowy, jak również mieszkańców miast ościennych, gdzie tego typu oferta jest niedostępna lub bardzo ograniczona – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Pod tym względem Częstochowa nie odstaje od innych regionów Polski.  Według KPMG wartość polskiego rynku dóbr luksusowych szacowana jest już na 21 mld zł. Wartość samego rynku biżuterii do 2021 może wynieść nawet 976 mln, czyli wzrosnąć o blisko połowę. Wraz z bogaceniem się społeczeństwa rosną także wydatki na biżuterię i akcesoria.

 - Polacy coraz częściej odwiedzają jubilera, zresztą w skali mikro widać to wyraźnie w Jurajskiej. To oferta, która z roku na rok zyskuje na popularności, zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn. Fakt, że marki jubilerskie inwestują w kolejne sklepy, decydują się na ekspansję w galeriach handlowych potwierdza tylko, z jak dużym zainteresowaniem spotyka się dziś ich asortyment – mówi Bugajczyk.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×