Tu jesteś:

200 wysp handlowych w sieci NeoNail

Produkty NeoNail – marki specjalizującej się w lakierach i akcesoriach do pielęgnacji oraz stylizacji paznokci - można kupić już w 200 punktach sprzedaży w galeriach handlowych w Polsce. Jubileuszowa wyspa ruszyła 15 listopada br. w Galerii Libero w Katowicach.

W listopadzie stoiska firmowe rozpoczęły również działalność w Gliwicach, Ostrowcu Świętokrzyskim, Pruszkowie oraz Bielsko-Białej. Tym samym NeoNail kontynuuje swoją strategię  i otwiera punkty sprzedaży także w mniejszych miastach, ponieważ wszędzie jest moda i zapotrzebowanie na manicure hybrydowy.

Poza galeriami produkty NeoNail można kupić w blisko 1000 punktach w Polsce. W większości są to multibrandowe drogerie, ale marka rozbudowuje też sieć placówek pod własnym szyldem. Obecnie działa 200 punktów sprzedaży w galeriach handlowych, w tym 136 własnych i 64 franczyzowe w 100 miastach Polski. To najwięcej na polskim rynku w branży lakierów hybrydowych. W ubiegłym roku w tym samym okresie sieć NeoNail w centrach handlowych liczyła 100 sklepów.  

- Galerie handlowe to najatrakcyjniejsze lokalizacje, ponieważ generują duży ruch – mówi Sabina Frąckowiak, manager sieci franczyzowej NeoNail. - Warto stawiać na centra z dużym przepływem klientów, dogodnym dojazdem oraz parkingiem. Te elementy zapewniają wysoki obrót. Dotychczas w większości NeoNail otwierał swoje placówki w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Zauważamy jednak potencjał mniejszych miejscowości, gdzie jest duża siła nabywcza, mniejsza konkurencja i duże potrzeby, jeśli chodzi o manicure hybrydowy.

NeoNail należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: Revi Titanum Nails, Black Lashes oraz MylaQ.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×