Tu jesteś:

Wyzwania rynku hotelowego

Hanna Bernakiewicz, Economy Segment Manager for Poland and Eastern Europe w Orbis S.A. 

Rynek turystyczny w Polsce rośnie z roku na rok. Wystarczy wspomnieć o tym, że w 2017 roku lotniska obsłużyły o 17 proc. więcej pasażerów niż w 2016 roku. Perspektywy na najbliższe lata również są bardzo obiecujące. To sprawia, że nieustannie rośnie też popyt na usługi hotelowe. W odpowiedzi na potrzeby, stale rozwijamy sieć hoteli rodziny ibis – podkreśla Hanna Bernakiewicz, Economy Segment Manager for Poland and Eastern Europe w Orbis S.A. 

W marcu otworzony został hotel ibis Styles Warszawa City, przy ulicy Grzybowskiej 43, który nawiązuje wystrojem do historii stołecznych tramwajów. To pierwszy obiekt tej marki w stolicy. W tym roku planujemy jeszcze kilka otwarć – również w Warszawie. Rynek hotelowy jest konkurencyjny, bo działa na nim wielu mocnych graczy, jednak rosnący popyt sprawia, że wciąż jest miejsce dla nowych obiektów.

W ostatnich latach coraz popularniejsze stają się kilkudniowe wypady, pozwalające w sposób szybki i intensywny poznać nowe miasta - tzw. city breaks. To trend, na którym korzysta również Warszawa - ruch turystyczny w mieście systematycznie rośnie. Rynek pobudza niezmiennie również turystyka krajowa, klienci biznesowi, którzy poszukują hoteli zapewniających wysoki komfort i atrakcyjną lokalizację. Warszawa staje się miastem coraz bardziej otwartym, a także coraz lepiej skomunikowanym, dzięki czemu jej atrakcyjność, jako destynacji turystycznej rośnie.  Co za tym idzie, powiększa się również mapa hoteli. Niektóre obiekty przechodzą renowacje, otwierają się też nowe – dostosowane do najrozmaitszych potrzeb klientów. Wszystko wskazuje na to, że trend ten się utrzyma, a Warszawa, jako już bez wątpienia europejska metropolia, będzie nadal rozkwitać – również w obszarze bazy hotelowej.

Potrzebom większości klientów odpowiada najlepiej hotel 3-gwiazdkowy. Jedną z charakterystycznych cech hoteli rodziny ibis jest szeroka dostępność - rozumiana zarówno jako rozbudowana siatka obiektów, ale także jako dobra lokalizacja i przystępna cena. Staramy się tworzyć miejsca, z których większość osób będzie mogła korzystać, czerpiąc przy tym pełną satysfakcję z pobytu. Chociaż hotele mają 3-gwiazdki, standardem dorównują tym 4-gwiazdkowym. Takie obiekty stanowią doskonały wybór zarówno dla turystów, jak i klientów biznesowych, którzy szukają wysokiego poziomu usług w korzystnej cenie – tłumaczy Hanna Bernakiewicz.

Rodzina hoteli ibis obejmuje trzy różne marki. ibis to hotele ekonomiczne cechujące się swobodną, radosną atmosferą i dbałością o szczegóły, ibis Styles – to koncept designu, który sprawia, że każdy hotel jest inny, bo posiada swój własny motyw przewodni, a ibis budget to miejskie obiekty w najlepszej cenie, gwarantujące łatwy dostęp do najważniejszych punktów w danej lokalizacji. Hotele rodziny ibis skierowane są do klienta aktywnego, cieszącego się życiem, pragnącego w pełni korzystać z miejsca, w którym się znajduje – zarówno biznesowego, jak i indywidualnego. Ich przewaga to: nowoczesność, elastyczność oraz wysoka jakość obsługi – w przystępnej cenie. 

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×