Tu jesteś:

Luksusowy hotel sieci Marriott w Pałacu Branickich

Ruszyła budowa nowego hotelu z portfolio sieci Marriott International, który powstaje w samym sercu Starego Miasta w Warszawie. W październiku 2016 r. reprezentowany przez spółkę Hotel Professionals inwestor – firma Budizol zawarła z siecią Marriott International pierwszą w Polsce umowę franczyzy luksusowej marki Autrograph Collection. Inwestycja polega na adaptacji historycznych zabudowań Pałacu Branickich i Szaniawskich na wyjątkowy, skierowany dla najbardziej wymagających gości produkt hotelowy. 

Autograph Collection Hotels to należąca do sieci Marriott International rodzina luksusowych hoteli o indywidualnym, unikalnym charakterze. Autrograph Collection Hotels należy do tzw. „soft brands”. Każdy hotel Autograph Collection jest produktem wyjątkowym i niepowtarzalnym - hotelem ikoną, oferującym najwyższy standard obsługi.  Taki też będzie warszawski przedstawiciel kolekcji Autograph w Pałacu Branickich. Zlokalizowany przy ul. Miodowej, w bezpośrednim sąsiedztwie Zamku Królewskiego i Kolumny Zygmunta, Hotel Autograph otworzy swoje podwoje w pierwszej połowie 2021 roku oferując ok. 100 pokoi, różnorodne przestrzenie konferencyjne o powierzchni ponad 1000 mkw., strefę SPA oraz bogatą ofertę gastronomiczną.

Pałac Branickich i Szaniawskich to miejsce o niezwykle bogatej historii sięgającej początków XVII wieku. Tworząc hotel w zabytkowej tkance, chcemy wyeksponować unikatowy charakter budynku oraz przygotować ciekawą i bezkompromisową ofertę dla współczesnego Gościa. Barokowe pałace przy ulicy Miodowej wymagają gruntownej renowacji. Chcemy przywrócić blask nie tylko wnętrzom i elewacji budynku, ale również zagospodarować trzy dziedzińce, z których rozpościera się widok na Stare Miasto. Warto podkreślić, że układ z tak rozbudowaną strefą zewnętrzną jest unikatowy w skali miasta. Poprzez wprowadzenie różnorodnych funkcji chcemy w pełni oddać tę przestrzeń przyszłym odwiedzającym -  komentuje Karolina Stanisławska-Balcerzak, dyrektor projektu w firmie Budizol.

Od samego początku, inwestycji towarzyszyła spółka doradcza Hotel Professionals, która ponownie (po inwestycji Holiday Inn w Bydgoszczy) wspierała Budizol podczas przygotowania koncepcji, wyboru marki oraz negocjacji warunków biznesowych umowy franczyzowej.

„Wierzymy, że rynek hotelowy w Warszawie jest na tyle dojrzały, aby z powodzeniem przyjąć ofertę kolejnego hotelu z segmentu „luxury”, jakim niewątpliwie będzie hotel Autograph. Wyjątkowa lokalizacja obiektu w sercu warszawskiej starówki, historyczny charakter Pałacu Branickich, przynależność do sieci Marriott oraz atrakcyjny projekt i oferta to kluczowe cechy warunkujące sukces tej inwestycji” – komentuje Alex Kloszewski, Partner Zarządzający w Hotel Professionals sp. z o.o.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×