Tu jesteś:

Best Western Hotels & Resorts wprowadza dwie nowe marki

Sieć Best Western Hotels & Resorts, jako pierwsza w branży, wprowadziła dwie butikowe marki jednocześnie – Sadie Hotel℠ i Aiden Hotel℠.  Hotel Sadie będzie należeć do kategorii upscale, a Hotel Aiden do segmentu upper midscale. Marki te zaoferują hotelarzom wyjątkowo elastyczne programy uczestnictwa w sieci oraz możliwość zmiany pozycjonowania istniejących już obiektów w celu poprawy ich wyników i zwiększenia wartości aktywów.

W odpowiedzi na potrzeby rynku hoteli upscale marki Hotel Sadie i Hotel Aiden dadzą deweloperom szanse na wykazanie się kreatywnością oraz możliwość wykorzystania lokalnego kolorytu w tworzeniu nowego projektu, ale również podczas modernizacji lub rebrandingu istniejącego już hotelu na obiekt z nowoczesną, pełną energii estetyką. 

Wraz z wprowadzeniem na rynek Hotel Sadie oraz Hotel Aiden portfolio Best Western liczy aktualnie 13 różnych marek. Jest to kontynuacja ewolucji firmy, rozpoczętej procesem rebrandingu wartym 2 miliardy USD. Nowe hotele będą czerpać korzyści z reputacji sieci Best Western jako dostawcy najwyższej jakości usług dla gości oraz będą miały dostęp do wielokrotnie nagradzanego programu Best Western Rewards®, generującego dla hoteli  około 50 proc. wartości przychodów brutto z pokoi.

Best Western® Hotels & Resorts z siedzibą w Phoenix (Arizona) jest prywatną marką hotelarską z globalną siecią 4200* hoteli w ponad 100* miejscach na całym świecie. Hotele sieci Best Western działają pod 13 markami, które są odpowiedzią na oczekiwania inwestorów i gości: Best Western®, Best Western Plus®, Best Western Premier®, Vīb®, GLō®, Executive Residency by Best Western®, Sadie HotelSM, Aiden HotelSM, BW Premier Collection® by Best Western, BW Signature Collection® by Best Western, a także niedawno uruchomionymi markami franczyzowymi SureStay® Hotel by Best Western®, SureStay Plus® Hotel by Best Western®, oraz SureStay Collection® by Best Western®. Działająca od ponad 70 lat Best Western udziela wsparcia logistycznego, sprzedażowego i marketingowego właścicielom hoteli ze swojej sieci, oferuje również wielokrotnie nagradzany system rezerwacji online i przez smartfony.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×