Tu jesteś:

Kilka słów o promocji biurowców

Według danych opublikowanych przez Warsaw Research Forum, na koniec minionego roku stopa pustostanów w warszawskich biurowcach wyniosła 13,3 proc. Dla właścicieli i zarządców nieruchomości może to oznaczać tylko jedno – walkę o najemcę. Dlatego właśnie teraz wynajmujący powinni położyć większy nacisk na promocję swoich budynków.

Odpowiednia strategia marketingowa i komunikacyjna nieruchomości biurowych jest obecnie jednym z kluczowych elementów biurowego biznesu. Na naszych oczach, w zawrotnym tempie, powstają kolejne nowoczesne biurowce. Z drugiej strony, inwestorzy stawiają również na rewitalizację przedwojennych kamienic – dostosowują je do potrzeb współczesnych najemców, wykorzystując jednocześnie ich niepowtarzalny klimat. – To wszystko tworzy olbrzymią podaż powierzchni biurowych, i, co za tym idzie, zaczyna obowiązywać stara marketingowa zasada – wyróżnij się albo zgiń – mówi Małgorzata Rabek, właścicielka firmy GKR Consulting, specjalizującej się w marketingu i PR dla rynku nieruchomości.

Cały artykuł pt. "Lubimy się chwalić! czyli czas na promocję biurowców" w marcowym wydaniu magazynu The City.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×