Tu jesteś:

Nowi najemcy na Półwiejskiej 2 w Poznaniu

Jesienią tego roku w wielofunkcyjnej poznańskiej inwestycji Półwiejska 2 zagoszczą dwie nowe marki. Sieć Pepco, wynajęła ok. 600 mkw., a dyskont Dealz – blisko 650 mkw. powierzchni na parterze budynku. W transakcji właścicielowi obiektu doradzał Colliers International.

Półwiejska 2 to pięciokondygnacyjny budynek klasy A o powierzchni użytkowej 9100 mkw., oferujący część handlowo-usługową na dwóch poziomach oraz część biurową. Lokale Pepco i Dealz znajdą się na parterze. Na potrzeby handlu i usług przeznaczono również kondygnację podziemną budynku oraz pierwsze piętro. Do dyspozycji klientów jest dwupoziomowy parking. Wśród pozostałych najemców obiektu są takie marki, jak ING, Jean Louis David, Cukiernia Sowa, McDonald’s czy Aldi.

Półwiejska 2 to bardzo udany przykład miastotwórczej inwestycji łączącej funkcje biurowe i handlowo-usługowe. Dzięki wprowadzeniu się nowych najemców – sieci Pepco i Dealz – budynek jeszcze bardziej zyska na atrakcyjności w oczach mieszkańców Poznania, tym bardziej, że marki te oferują bardzo atrakcyjne, konkurencyjne ceny i niezwykle dynamicznie się rozwijają. Ambicją  Pepco jest stać się największą i najbardziej znaną marką dyskontów odzieżowo-przemysłowych w Europie — mówi Agnieszka Piekarska, Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych Colliers International.

Pepco to europejska sieć dyskontów oferująca odzież i produkty dla domu. W Polsce marka rozwija się dynamicznie od kilkunastu lat. Dealz jest międzynarodową siecią sklepów, będącą częścią największej w Europie sieci dyskontów – Poundland. Oferuje produkty spożywcze, drogeryjne, artykuły do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, artykuły papiernicze i inne.

Średnia ocena

Na podobny temat

Komentarze

Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies. Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej tutaj. ×