
Sieć samoobsługowych restauracji Meating Point, która szturmem zdobyła już serca pracowników biurowych w Krakowie i Gdańsku, zdecydowała się otworzyć pierwszy obiekt w Warszawie w biurowcu T-Mobile Office Park przy ulicy Marynarskiej 12. Knight Frank jest agentem wyłącznym reprezentującym najemcę.
Koncept Meating Point, który na swoje lokalizacje wybiera flagowe biurowce w największych miastach w Polsce, łączy nowoczesne wnętrza oraz zdrową i międzynarodową kuchnię. Sezonowe menu powstające pod okiem dietetyka, dedykowane jest zapracowanym osobom, które mogą skorzystać z oferty śniadaniowej i obiadowej. Codziennie aktualizowana strona internetowa oraz tygodnie tematyczne urozmaicają kuchnię Meating Point. Zaletą tego konceptu jest samoobsługa i możliwość wyboru posiłków według własnych upodobań.
„Cieszymy się, że coraz więcej właścicieli i zarządców budynków dycyduje się na zróżnicowanie oferty handlowo-usługowej w swoich obiektach. Potrzeby pracowników stają się priorytetem dla najemców, którzy biorą pod uwagę atrakcyjność biurowca i jego otoczenia. Koncept Meating Point, który jest nieszablonowym rozwiązaniem idealnie wpasowuje się w oczekiwania najemców i pracowników nowoczesnych obiektów biurowych.” – powiedziała Kinga Zabłocka, Senior Leasing Manager w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych Knight Frank.
Obecnie w Polsce działają 4 restauracje Meating Point, trzy w Krakowie i jedna w Gdańsku. Na początku stycznia 2019 roku zostanie otwarty pierwszy lokal na warszawskim Mokotowie, w biurowcu T-Mobile Office Park przy ulicy Marynarskiej 12. W planach jest dalsza ekspansja i otwarcie lokali w Łodzi i Wrocławiu.
Poland
Komentarze
Zaloguj się aby móc dodawać nowe komentarze.